poniedziałek, 26 września 2011

Modnie czy wygodnie?

Modnie czy wygodnie?

Cóż… zastanawialiśmy się nad ciałem, ale w coś się też trzeba ubrać ;P Dziś będzie dużo fotek, żebyście zobaczyli, jak można fajnie wyglądać. Ten artykulik nie będzie tyczył się skejtów, metali, panków i innych grup społecznych tudzież muzycznych które doskonale wiedzą jak maja się ubrać. ( Mogę napisać ale to już na życzenie ;P można zostawiać w komentarzach) A i jeszcze jedna bardzo ważna rzecz. Nie powiedziałam wam, ze możecie w komentarzach zostawiać swoje pytania na które będę starała się jak najszybciej odpowiadać :)
Dobra XD do rzeczy – będę przedstawiać i opisywać fotki ;P
hm.. Koszula spod sweterka w nie nachalnym lecz mocnym kolorze? Zdecydowanie tak ;) czapeczka dodaje uroku, skórzana kurtka sprawia wrażenie lekko zadziornego.
Bluza w paski – całkiem ładny kolor, niebanalne złożenie – jest ok.
Co do tego jasnego prochowca, musze zaprzeczyć, nie wiem czy to ten pasek, czy to cos na ramionach, ale mi nie pasuje. Zwłaszcza do tego modela.

3 razy nie – dziękujemy panowie ale to niestety nie wygląda zachęcająco… Być może troszkę zbyt damsko ;P

Mrau, co za ciacho XD ale do rzeczy. Ładny tors wiec można go w ciepłe lato troszeczkę odsłonić :) Nie za dużo elementów, nie za jaskrawe kolory. Jestem całkowicie za a nawet przeciw XD.

te spodnie niekoniecznie pasują do tego płaszcza. Lepsze byłyby proste i jakieś ciemniejsze, bez jakiś takich prześwitów… ale ogólnie nie jest tragicznie.

ładne, z pomysłem nie mam za dużo przeciw… Choć nie każdemu musi się to podobać.

oficjalnie choć z klasą – jest dobrze ;)

co do złożenia ubrań personalnie nic nie mam ale fatalnie to wygląda na tym modelu…

hm.. ładnie. Stanowczo jestem za.

te czapeczki są słodkie ^^
A teraz taka jedna mała ciekawa sesja ;) dość fajne ciuchy ;P






dobra… Tak naprawdę poprzednia cześć postu napisałam wczoraj. Dziś jest dziś i dziś wrzucam ja na bloga – miałam problem z obrazkami. Nie wiem jakim cudem udało mi się przewidzieć, że dziś będę miała okres, będę się źle czuć Si nie będę miała ochoty nic wyskrobać. Najprawdopodobniej pojawi się jeszcze nie jeden post co do wyglądu. Gdybyście mieli jakieś pytania – możecie zostawiać w komentarzach ;P

0 komentarze:

Prześlij komentarz